wyszukaj zwierzaka
    • Psy
    • Koty
    • Konie
    • Lisy
    • Świnie
    • Kozy
    • Owce
    • Krowy
    • Inne
    • Odeszły
    • Nowe w schronisku
    • Adoptowane
    • W domu tymczasowym
    • Do 10 kg
    • 10-14 kg
    • 15-24 kg
    • 25-44 kg
    • 45 kg i więcej
Data: październik, 23rd, 2019

Kampania radiowa [2018]

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
[Kampania radiowa Schronisko w Korabiewicach Viva]
Czy pies może pomóc na wzdęcia, wypadanie włosów i chrapanie? Oczywiście! Posłuchajcie naszej kampanii radiowej! A przed adopcją zapoznajcie się z treścią strony schronisko.info.pl bo każdy pies to także mniejsze lub większe problemy.
 
Wzdęcia:
https://vimeo.com/266007903
Chrapanie:
https://vimeo.com/266008067
Wypadające włosy:
https://vimeo.com/266008190
Wszystkie spoty jeden po drugim:
https://vimeo.com/269628297
 
PIES POMAGA NA WYPADANIE WŁOSÓW, CHRAPANIE I WZDĘCIA W NOWEJ KAMPANII PROADOPCYJNEJ.
Schronisko w Korabiewicach, prowadzone przez Fundację VIVA! Akcja dla Zwierząt ruszyło z kampanią promującą odpowiedzialną adopcję psów. Seria spotów radiowych utrzymanych w stylu reklam leków pokazuje, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, nawet w dość niezręcznych sytuacjach.
 
Adopcja psa reklamowana jest jak lek na wypadanie włosów, chrapanie, wzdęcia i gazy. Hasło kampanii: “Pies zawsze pomaga”. Spoty naśladują stylem reklamy medyczne, pokazują problem i rozwiązanie, którym jest wzięcie psa. Kampania zawiera też znaną z reklam leków formułę, ostrzegającą przed efektami ubocznymi. Jednak zamiast do ulotki dołączonej do opakowania, odsyłają słuchaczy do strony schronisko.info.pl na której mogą znaleźć informacje na temat odpowiedzialnej adopcji czworonogów. Pomimo swojej humorystycznej formy, spoty dotykają istotnego problemu. Każdego roku setki psów są zwracane po adopcji lub nawet porzucane. Większość kampanii proadopcyjnych pokazuje tylko pozytywne strony posiadania psa. Przyszli właściciele często nie są świadomi problemów i niedogodności, jakie wiążą się z adopcją. Kampania ma na celu uświadomienie trochę mniej oczywistych problemów i niedogodności, tak aby chronić zwierzęta przez ponownym odrzuceniem. Psy zwrócone do schroniska przez niedoszłych właścicieli przechodzą traumę, co znacznie zmniejsza ich szanse na ponowną adopcję.
 
Oczywiście nikogo nie zniechęcamy. Od początku kampanii liczba wizyt na stronie i w schronisku znacząco wzrosła – mówi Irena Kowalczyk ze schroniska w Korabiewicach. Warto jednak pamiętać, że włosy na meblach, chrapanie, dziwne zapachy i wiele innych mniejszych i większych problemów staje się codziennością, gdy w domu jest pies. Ludzie powinni się o tym dowiedzieć przed adopcją, a nie po.
 
Kampania jest inicjatywą agencji kreatywnej Must Be Loud i Studia Głośno. Muzykę napisał Marcin Mirowski, kompozytor filmowy i teatralny. W spotach zagrali znani aktorzy i lektorzy: Anna Apostolakis, Dagmara Bąk, Konstancja Dangel, Piotr Makowski, Grzegorz Pawlak, Dominic Chambers oraz Sean Palmer. Spoty emitowane będą do końca lipca. Wiosna i lato to sezon sprzyjający adopcjom, ale także powrotom z adopcji czy nawet porzuceniom. Czas antenowy podarowały rozgłośnie: Radio Zet, Meloradio oraz TOK FM.
 
Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! zajmuje się walką o poprawę losu zwierząt. Aby osiągnąć ten cel, działa na bardzo różnych polach – od reagowania w przypadkach znęcania się nad zwierzętami i prowadzenia spraw w sądach przeciwko ich oprawcom przez szkolenia w instytucjach państwowych aż po prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii i akcji informacyjnych propagujących etyczne traktowanie zwierząt. Prowadzi schronisko dla bezdomnych zwierząt. Zachęca też do adopcji zwierząt oraz piętnuje niehumanitarne i nieetyczne praktyki firm i osób prywatnych.
Czytany 273 razy